پروژهای شرکت آسانسور و پله برقی امیدیار

میزبان

مجتمع توریستی تفریحی میزبان بابلسر، در دشتی سر سبز با چشم اندازی بی نظیر از شالیزارهای شمال و قله دماوند واقع شده است. برند میزبان با وجود هتل پنج ستاره، هتل چهار ستاره، تالارها و رستوران های متنوع بی گمان قطب مهم گردشگری در شمال کشور می باشد. شرکت فرا گردش گستر مالک میزبان در سال 1399 ساخت میزبان مال را در  ضلع شرقی مجموعه میزبان آغاز کرده است. آسانسور و پله برقی امیدیار به خود می بالد که با عقد قراردادهایی در سال های 1392، 1396 و 1399 که خود گواه بر رضایت کارفرمای محترم میزبان جناب آقای فریدون حاجی بابایی از عملکرد ده ساله این شرکت می باشد، نقشی پر رنگ در خلق این مجموعه فاخر داشته است. در این مجموعه عظیم 25 دستگاه آسانسور و 6 دستگاه پله برقی از شرکت آسانسور و پله برقی امیدیار به کار رفته است.

مجتمع توریستی تفریحی میزبان بابلسر

 

برج تجاری اکسون

برج تجاری اکسون با 16 طبقه تجاری از مرتفع ترین مجتمع های تجاری حال حاضر کشور که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) و در میدان 17 شهریور مشهد واقع گردیده است. این شرکت در سال 91 و در اوج تحریم های بین المللی موفق به عقد قرارداد تمامی 36 دستگاه پله برقی و 7 دستگاه آسانسور این برج گردید و تمامی تجهیزات تا سال 92 تحویل پروژه داده شد. نصب پله برقی‌ها در 9 طبقه و دو وید جداگانه، اجرای این پروژه را به نوبه خود از خاص ترین کارهای اجرا شده صنعت آسانسور در کشور نموده است.

برج تجاری اکسون با ۱۶ طبقه تجاری

 

برج ساحلی سیوان

برج ساحلی سیوان در زمینی به وسعت 7 هزار متر مربع در سه بلوک مسکونی و یک بلوک تجاری در کنار دریای مازندران و مشرف به جنگل نور و شالیزارهای سرسبز در یکی از بهترین نقاط شمال کشور از لحاظ دسترسی و زیبایی واقع گردیده است . قرار گرفتن لابی پروژه (باغ میانی ) در طبقه چهارم با مساحتی بالغ بر 2000 متر و وجود سه استخر متنوع در بام و حیاط و بخش میانی پروژه از امکانات کم نظیر این پروژه می باشد. برج ساحلی سیوان کلکسیونی از بهترین برندهای خارجی حال حاضر کشور در حوزه ساختمان می باشد. در این مجموعه از 8 دستگاه آسانسور و 4 دستگاه پله برقی مجموعه آسانسور امیدیار استفاده شده است. از طریق لینک زیر وارد صفحه گروه مهندسی سیوان شوید و از پروژه‌های این مجموعه دیدن کنید.

برج ساحلی سیوان در زمینی به وسعت ۷ هزار متر

 

آوست

پروژه آوست در منطقه توریستی رویان مازندران قرار دارد. شما در این پروژه منظره ای از رودخانه، ساحل و جنگل را در کنار هم خواهید داشت. منظره‌ای توصیف ناپذیر! این مجموعه لوکس در هشت بلوک متصل به هم با لابی های مجزا، امکانات رفاهی متنوع، بام 4000 متری، استخر سرپوشیده و سرباز در بام بلوک هشتم و مشرف به دریا گرفته است. تالار، رستوران، کافی شاپ و تمامی امکانات رفاهی، اقامتی لذت بخش در یک رزیدنتال ساحلی پنج ستاره را به ساکنین خود هدیه می دهد. از زیبایی های این مجتمع وجود آسانسور های شیشه ای است که ضمن نمای زیبای  دریا و رودخانه در هنگام تردد، باعث روشنایی دائمی پاگرد تمام طبقات با نور خورشید و مهتاب می گردد. در این مجموعه زیبا از 10 آسانسور شرکت امیدیار استفاده شده است.

پروژه آوست در منطقه توریستی رویان مازندران

 

هشت بهشت

پروژه هشت بهشت در زمینی به وسعت 31 هزار متر مربع در شهر ساحلی و زیبای محمودآباد مازندران یکی از سبزترین پروژه های حال حاضر شمال شمرده می‌شود که با داشتن تمامی امکانات روز حس زندگی لوکس را در باغی پهناور به ساکنین خود هدیه می دهد. این پروژه شامل دو ساختمان 15 طبقه می باشد با چهار بلوک مجزا و 8 دستگاه آسانسور 16 نفره که از شرکت آسانسور و پله برقی امیدیار گرفته شده است.

پروژه هشت بهشت در زمینی به وسعت ۳۱ هزار متر مربع

نیلی پلاس

تماشای نمای پانارما از طبقه 25 برج ساحلی نیلی و دیدن منظره های تماشایی از شالیزارهای سرخرود و دریاچه فریدونکنار با صدای امواج دریا امکان پذیر نمی شد بجز با اعتماد به آسانسورهای شرکت امیدیار که با سرعت و اطمینان در هر ساعت از شبانه روز بتوانند شما را به آنجا برسانند.

برج ساحلی نیلی پلاس 25 طبقه

 

برج ساحلی مهرگان

در این برج بسیار زیبا  از 4 دستگاه آسانسور شرکت امیدیار استفاده شده است.

 

برج ساحلی مهرگان

پارک بازار

لذت اعتماد مجدد مشتریان به امیدیار و عقد قرارداد تمامی 32 دستگاه آسانسور و پله برقی پروژه پارک بازار خود نشان دهنده عملکرد مثبت این شرکت با برادران غلامی در انجام تعهدات پیشین در پروژه اطلس مگا مال بوده و قوت قلبی بر مصمم بودن به تلاش بیشتر جهت خدمت رسانی هر چه بهتر است.

۳۲ دستگاه آسانسور و پله برقی پروژه پارک بازار

 

هماگ

در مرکز استان خراسان شمالی، شهری زیبا قرار دارد که شهروندانش آن را پاریس کوچک می نامند. این شهر مرکز تجاری ای بزرگ تر از گالری لافایته دارد. در اوج نوسانات قیمت دلار شرکت آسانسور و پله برقی امیدیار خود را متعهد به تأمین تمامی 28 دستگاه آسانسور و پله برقی های مجتمع تجاری عظیم هماگ بجنورد دانسته است. به این مرکزی تجاری بروید و از امکانات آن لذت ببرید.

 

مجتمع تجاری عظیم هماگ بجنورد

 

 

اطلس مگا مال

اطلس مگا مال (بازار بزرگ اطلس) مشهد با زیر بنایی بیش از 114.000 متر مربع بدون شک یکی از بزرگ ترین مراکز تجاری و تفریحی حال حاضر کشور به حساب می آید. نگین تجاری شهر مشهد با دارا بودن پردیس سینمایی، نگارخانه هنر و فودکورت و همچنین 6 طبقه تجاری تخصیص در زمینه لوازم خانگی می باشد.آسانسور و پله برقی امیدیار مفتخر است که در سال 94 قرارداد پله و رمپ برقی های این مگامال و در سال 98 قرارداد 32 دستگاه آسانسور و پله برقی پروژه پارک بازار را با کارفرمایان محترم این مجموعه منعقد نموده و هر دو پروژه را پیش از موعد مقرر نصب و راه اندازی نموده و در حال حاضر در حال سرویس و نگهدرای می باشد.

 

اطلس مگا مال (بازار بزرگ اطلس) مشهد

 

 

تمامی این پروژها به مدیریت مهندس مرتضی امانی و مهندس رضا امانی انجام شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *